Diensten voor de digitale transformatie van jouw organisatie
Strategie
Digitaal transformeren begint met strategie. Het bepalen van doelstellingen voor de groei en efficiency van jouw organisatie. Om vervolgens aan de hand van de behoeften van je doelgroep te bepalen welke businessmodellen het meest succesvol zullen zijn en wat de impact op je operatie en cultuur is.
02
Marketing
Gerelateerd aan je doelstellingen, de juiste content in de juiste vorm op het juiste moment via de juiste kanalen bij jouw doelgroep. Transformatie van je organisatie is meer dan de technische implementatie van digitale oplossingen. Het gedrag van je klanten, medewerkers en van jezelf dient te veranderen. Communicatie is daar een zeer belangrijk onderdeel van.
03
Touchpoints
Er zijn tegenwoordig vele (nieuwe) digitale contactmomenten die heel waardevol ingezet kunnen worden voor de communicatie met je doelgroep. Touchpoints zijn alle mogelijke (digitale) contactmomenten van je bedrijf met jouw eindgebruikers. In de winkel, buiten de winkel en online.
04
Automatiseren
Jouw doelgroep helpen met gemak, efficiency, snelheid en kwaliteit door het automatiseren van processen. Je onderneming zo digitaal transformeren dat je klanten en medewerkers hun kostbare tijd kunnen besteden aan de dingen die de meeste waarde toevoegen.