Automatiseren

Stel je klant centraal bij het optimaliseren en automatiseren van je processen

De klant centraal bij optimale processen

Het centraal stellen van de klant bij het optimaliseren en automatiseren van uw processen is cruciaal om te komen tot een excellente klantbeleving.

Voor de continuïteit van je bedrijf wil je voor de lange termijn klanten aan je binden. Om dit voor elkaar te krijgen dienen je processen geoptimaliseerd en geautomatiseerd te zijn voor de realisatie van; waarde, snelheid, kwaliteit en efficiency. Door optimale processen hebben je klanten, medewerkers en jijzelf meer tijd en geld over voor de zaken die de meeste waarde toevoegen. 

De klant centraal stellen

Het verwerven van leads en deze uiteindelijk converteren naar klanten kost veel tijd en geld, zie ook Genereer meer leads door goede vindbaarheid in Google en online adverteren. Deze nieuwe klanten wil je voor de lange termijn aan je binden. Een lange termijn relatie met je klant verkrijg je alleen als de dienstverlening van het begin tot en met het einde, over alle touchpoints, optimaal verloopt. Zie ook Optimale klantbeleving door de inzet van de beste touchpoints tijdens de klantreis. Vanaf het moment van verkenning tot en met het afsluiten van een contract tot en met het beëindigen van de zakelijke relatie. Voor deze lange termijn relatie is het centraal stellen van je klant een belangrijk aspect bij het optimaliseren en automatiseren van je processen.

Optimaliseren van processen

Een proces meerdere keren handmatig uitvoeren kost veel tijd en dus geld, levert fouten op en geeft de meeste mensen niet veel werkplezier. Juist in deze tijd, met personeelstekort, vele digitale oplossingen en hoge klantverwachtingen, ligt de lat, van kwaliteit van dienstverlening, hoog voor wat betreft; snelheid, kwaliteit en prijs.

De klant centraal stellen en het optimaliseren en automatiseren is een vereiste om te voldoen aan deze hoge verwachtingen.

Met de dienst Automatiseren word je geholpen met het optimaliseren en automatiseren van je processen. Denk aan processen zoals:

  • Online salesfunnels.
  • Capaciteitsbeheer (in aantal kassasystemen, hoeveelheid personeel).
  • Voorraadbeheer (online en offline voorraad in sync).
  • Afhandeling klantenkaart (QR-code).
  • Wifi faciliteren.
  • Ondertekenen van documenten (digitaal, paperless office).
  • Productinformatie verstrekken.
  • Betalingen (met NFC, QR-code).
  • Ordermanagement (online reserveringen door de klant, online bestellen in de winkel ophalen, in een winkel via bestelzuil of mobiel).

Wij helpen je met het optimaliseren en automatiseren van je processen middels:

  • IoT (sensorren).
  • RPA (Robot Process Automation).
  • Artificial Intelligence/Machine Learning/Deep Learning.
  • Marketing automation.
  • Digitale klantenkaart.
  • Digitale handtekening.
  • Online reserveringsystemen.

Hoe we het doen is voor jou van minder belang. Dat je met automatiseren je doelen bereikt is voor jou het belangrijkste.

Sparren over jouw vraagstukken?

Deel dan de informatie van jouw situatie via Hoe ga jij om met technologische ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften? of vraag een gratis adviesgesprek aan via onderstaande knop.

Raymond Werner

Schrijf je in voor een gratis adviesgesprek

Deel je vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe je groei en efficiency kunt realiseren door digitalisering.

Je bent aangemeld. We nemen binnen 24 uur contact op voor het maken van een afspraak.

Raymond Werner

Schrijf u in voor een gratis adviesgesprek

Deel uw vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe u groei en efficiency kunt realiseren middels de inzet van digitale oplossingen.

U bent aangemeld. We nemen zsm contact op voor het maken van een afspraak.

Pin It on Pinterest

Live chat!