Automatiseren

Stel uw klant centraal bij het optimaliseren en automatiseren van uw processen

De klant centraal bij optimale processen

Het centraal stellen van de klant bij het optimaliseren en automatiseren van uw processen is cruciaal om te komen tot een excellente klantbeleving.

Voor de continuïteit van uw bedrijf wilt u voor de lange termijn klanten aan u binden. Om dit voor elkaar te krijgen dienen uw processen geoptimaliseerd en geautomatiseerd te zijn voor de realisatie van; waarde, snelheid, kwaliteit en efficiency. Door optimale processen hebben uw klanten, medewerkers en uzelf meer tijd en geld over voor de zaken die de meeste waarde toevoegen. 

De klant centraal stellen

Het verwerven van leads en deze uiteindelijk converteren naar klanten kost veel tijd en geld, zie ook Genereer meer leads door goede vindbaarheid in Google en online adverteren. Deze nieuwe klanten wilt u voor de lange termijn aan u binden. Een lange termijn relatie met uw klant verkrijgt u alleen als de dienstverlening van het begin tot en met het einde, over alle touchpoints, optimaal verloopt. Zie ook Optimale klantbeleving door de inzet van de beste touchpoints tijdens de klantreis. Vanaf het moment van verkenning tot en met het afsluiten van een contract tot en met het beëindigen van de zakelijke relatie. Voor deze lange termijn relatie is het centraal stellen van u klant een belangrijk aspect bij het optimaliseren en automatiseren van uw processen.

Optimaliseren van processen

Een proces meerdere keren handmatig uitvoeren kost veel tijd en dus geld, levert fouten op en geeft de meeste mensen niet veel werkplezier. Juist in deze tijd, met personeelstekort, vele digitale oplossingen en hoge klantverwachtingen, ligt de lat, van kwaliteit van dienstverlening, hoog voor wat betreft; snelheid, kwaliteit en prijs.

De klant centraal stellen en het optimaliseren en automatiseren is een vereiste om te voldoen aan deze hoge verwachtingen.

Met de dienst Automatiseren wordt u geholpen met het optimaliseren en automatiseren van uw processen. Denk aan processen zoals:

  • Online salesfunnels.
  • Capaciteitsbeheer (in aantal kassasystemen, hoeveelheid personeel).
  • Voorraadbeheer (online en offline voorraad in sync).
  • Afhandeling klantenkaart (QR-code).
  • Wifi faciliteren.
  • Ondertekenen van documenten (digitaal, paperless office).
  • Productinformatie verstrekken.
  • Betalingen (met NFC, QR-code).
  • Ordermanagement (online reserveringen door de klant, online bestellen in de winkel ophalen, in een winkel via bestelzuil of mobiel).

Wij helpen u met het optimaliseren en automatiseren van uw processen middels:

  • IoT (sensorren).
  • RPA (Robot Process Automation).
  • Artificial Intelligence/Machine Learning/Deep Learning.
  • Marketing automation.
  • Digitale klantenkaart.
  • Digitale handtekening.
  • Online reserveringsystemen.

Hoe we het doen is voor u van minder belang. Dat u hiermee uw doelen bereikt is voor u het belangrijkste.

Sparren over uw vraagstukken?

Deel dan de informatie van uw situatie via Hoe gaat u om met technologische ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften? of vraag een gratis adviesgesprek aan via onderstaande knop.

Raymond Werner

Schrijf u in voor een gratis adviesgesprek

Deel uw vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe u groei en efficiency kunt realiseren door digitalisering.

U bent aangemeld. We nemen zsm contact op voor het maken van een afspraak.

Raymond Werner

Schrijf u in voor een gratis adviesgesprek

Deel uw vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe u groei en efficiency kunt realiseren middels de inzet van digitale oplossingen.

U bent aangemeld. We nemen zsm contact op voor het maken van een afspraak.

Pin It on Pinterest

Kan ik u helpen?