Touchpoints

Optimale klantbeleving door de inzet van de beste touchpoints tijdens de klantreis

Optimale klantbeleving

Er zijn vele factoren, waaronder digitale innovaties, die er voor zorgen dat de wensen en dus het handelen van eindgebruikers verandert, zie ook Hoe gaat u om met technologische ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften? Digitale innovaties maken het mogelijk om aan te sluiten bij dit veranderende handelen.

Door de inzet van de beste touchpoints (= contactmomenten) gedurende de klantreis kunt u uw klantbeleving optimaliseren.

On- en offline klantreis

De klantreis verandert door de veranderende wensen en het handelen van eindgebruikers. Afhankelijk van het product, de dienst en de doelgroep is de klantreis meer online of offline, thuis of onderweg enzovoort. 

Door de vele innovatieve touchpoints kunt u op andere momenten en/of op een andere manier interactie hebben met uw doelgroep, zie ook Van consumentengedrag naar proposities en verdienmodellen.

Andere touchpoints

De veranderende klantreis vraagt om andere oplossingen. Digitale innovaties maken het mogelijk om met andere touchpoints aan te sluiten bij deze nieuwe klantreis. Er zijn veel meer waardevolle oplossingen dan het laten maken van een website. Denk aan touchpoints zoals; sociale kanalen, QR-code – en geolocatie toepassingen of interactieve digitale schermen (digital signage) of bestelzuilen. Deze touchpoints maken het mogelijk om aan te sluiten bij de wensen van uw doelgroep.

Met de dienst Touchpoints wordt u geholpen met onderstaande digitale oplossingen.

Bij het ontwerp en de realisatie van de kanalen zijn security en wet- en regelgeving belangrijke acceptatiecriteria.

Websites

  • Het laten maken van uw website volgens de best practices, zodat u online gevonden wordt en uw website converteert.
  • Van strategie naar marketing naar de bouw en implementatie van uw touchpoint.
  • Vanaf € 750 fixed price.

E-Commerce

  • Online verkoop van producten en diensten in de breedste zin van het woord.
  • Webshops.
  • Social Media, zoals Facebook shop of Gloriafood
  • WhatsApp Business.
  • Marktplaatsen.
  • Bestelzuilen in winkels.
  • Locatiegebaseerde oplossingen (geolocatie).
r

Google My Business

  • Zorg dat u in Google gevonden wordt als uw doelgroep een lokale zoekopdracht in Google uitvoert die perfect bij uw bedrijf past.
  • Search Engine Optimization van uw pagina, zodat u lokaal gevonden wordt.
  • Ondersteuning bij het aanmaken van uw Google My Business pagina, zodat u de best practices doorvoert.
    • Analyse huidige situatie
    • Keyword onderzoek
    • Categorie onderzoek
    • Ondersteuning bij inrichting Google Mijn Bedrijf
    • Meten resultaten
    • Optimalisatie
  • € 200 fixed price
  • Lees ook onze ultieme handleiding van Google Mijn Bedrijf.
v

WhatsApp Business

  • Help uw klant op het kanaal dat ze zo veel gebruiken.
  • Support bij de implementatie van de App. Vanaf € 150 fixed price.
  • Implementatie van de API vanaf € 125 eenmalig en $ 6 maandelijkse kosten. Zie voor de details WhatsApp Business kosten bij gebruik op meerdere telefoons.
  • Het automatiseren van uw processen middels chatbot functionaliteit.
w

Social Media

  • Bied uw doelgroep relevante content aan op de kanalen waar zij zoveel tijd aan besteden.
  • Support bij de implementatie van uw Social Media Business pagina, zoals op LinkedIn, Facebook, Instagram.
  • Vanaf € 150 fixed price.
{

Voice

  • Zorg dat uw doelgroep ook door uw bedrijf wordt geholpen middels spraakgestuurde opdrachten.
  • Spraakgestuurde oplossingen middels touchpoints zoals; Google Home en Amazon Alexa.

Apps

  • Apps voor op de mobiele devices van uw doelgroep, zodat u daar bent waar u doelgroep is en daar de problemen wegneemt.

QR-code

  • Alle mogelijke oplossingen om acties voor uw doelgroep eenvoudig via het scannen van een QR-code beschikbaar te maken.

Digital signage

  • Help uw klanten met het geven van relevantie informatie op het juiste moment, ook als ze niet online zijn.
  • Narrowcasting, digitale informatieschermen.
  • Zorg dat de ervaring van uw klanten zowel on- als offline in overeenstemming is.

Sparren over uw vraagstukken?

Deel dan de informatie van uw situatie via Hoe gaat u om met technologische ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften? of vraag een gratis adviesgesprek aan via onderstaande knop.

Partners

Raymond Werner

Schrijf u in voor een gratis adviesgesprek

Deel uw vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe u groei en efficiency kunt realiseren door digitalisering.

U bent aangemeld. We nemen zsm contact op voor het maken van een afspraak.

Raymond Werner

Schrijf u in voor een gratis adviesgesprek

Deel uw vraagstuk in een gratis adviesgesprek en ervaar hoe u groei en efficiency kunt realiseren middels de inzet van digitale oplossingen.

U bent aangemeld. We nemen zsm contact op voor het maken van een afspraak.

Pin It on Pinterest

Kan ik u helpen?